Friday 12 October 2012




               Assalamualaikum :)
rase da berabad tak update entry , hee :D actually, bukan ade org baca pon wuwu tapi takpelah, untuk sendiri2 baca hakhak (SS)  
da lama2 ni byk jugak nk dicerita kan, but sikit2 dulu lah, malas nak taip 
  da nk present project ni rase beban kt OTAK! asyik2 tgk koding yg berjela-jela panjang smpai beribu-ribu line -___- , then, harini rase nak konsep bersantai, hihi SUKAA!

kdg2 aku ni mmg ade habit yg baik, ahaks! taktau lah habit jenis apa ni, suke tgk album kahwin org :D
rase mcm seronok, santai je, release tension  semua ada, betul kan? takde lah nk ckp, da gatal sgt ke nk kahwin, takdelah smpai tahap mcm tu, haha (pipi merah *malu) :P eh, sebelum terlupa cite sal kahwin kan, esok aku dan rakan2 pergi USM ada ceramah tajuk nya pun da ehmmm! haha "SELANGKAH KE GERBANG PERKAHWINAN " seriously, teruja  ilmu kan, ntah bila lagi? dah2 tak duduk dipenang nnt, ade lagi ke peluang mcm ni? so , aku decide baik pergi, yg ajurkan program tu kak ekin, so senang lah we olls berurusan, *nk duduk paling depan sekali time ceramah tu ! :D okayy, continue storyy... mmg aku suke sgt tgk album kahwin org, then bila da tgk2 tu upload lah gmbr baju kahwin yg mana berkenan, sweet tak? so in future aku rase senang, bila nk kahwin nnt tak payah susah nk pikir nk konsep mcm mana, pelamin mcm mana, nk tema warna apa, haa, nnt senang da decide bila da ready ,HAHAHA

kdg2 aku search GOOGLE pasal konsep perkahwinan ni, haa~ bila aku rase tak semesti nya idea untuk kawin ke, boleh jadi jugak idea bila kakak aku kahwin nnt, so aku da tau da nk pakai baju apa nanti heee :D
yelah, takan pengantin je yg nk lawa, aku pun nak, ahaks


 actually kan, aku mmg suke warna-warna pastel, mcm warna lembut2 mcm dian pelangi pakai ni  ,
sweetkan, sejuk je mata memadang, then, aku da decide da mcm mana yg terbaik untuk majlis gilang gemilang tu nanti hihi


haa, mcm pengatin ni pakai, lawa kan warna nyaa? aku tak kisah design baju tu, sbbnya aku suke yg simple tapi yg penting warna :)


 yg ni warna yg paling aku adaroble! suke gila warna ni, org ckp pink belacan -__- tak kisah lah belacan ke apa, janji cantik :D

baju kahwin irine ni pun lawakan, combination biru muda + pink slow


baju yg elyana pakai ni pon lawa, warna = tupple , warna ikut kulit kita, yg kulit cerah sesuai lah pakai huhu


cantik tak warna ini? warna = brown rose, 


wowww. ni pun sgt adaroble! oren peach, cantik kan, aku suka huhu



semua gambar2 yg upload ni  baru suku dlm album aku :D banyak lagi , tapi takpelah sikit dulu lah eh, pasni nk upload baju yg sesuai dipakai untuk ahli keluarga pengantin , hihi

so, okay tak taste aku? haha, lebih kurang mcm ni lah nnt kan, ni cume idea sahaja , in future boleh create sendiri design yg kita nak :)insyaAllah semoga perkongsian diberi dapat menberi manfaat untuk pengatin2 yg tgh cari idea ke apa kan, okay eh insyAllah ketemu lagi kitaa, semoga Allah memberkati anda sekalian, amin~ 
have a good day




No comments:

Post a Comment